martina/vi lever

Antingen är jag bara väldigt trött eller så håller jag på att bli sjuk, mina symptom är:

-Lite halsont
-Tung i huvudet
-Rinnande näsa
-Extrem trötthet


Kanske lutar lite mer åt det sjuka?

Sedan har jag lite cravings

-NY MOBILTELEFON SKULLE SITTA FINT
-Ny plattång som faktiskt fungerar
-Nya träningskläder+skoor
-Converse är jag riktigt sugen på
-En vårjacka
-En ny stor svart(vs)brun väska


Och så har jag och frida pratat om att försöka ha en "leva på studiebidrag-månad" denna månad, vet inte riktigt om jag kanske ska skjuta upp denna månad och köpa lite saker istället... Haha! Och för att avsluta det hela lägger jag in ytterligare en bild på mig själv (Jag lovar härmed att försöka ta bilder på massa annat än bara mig själv!) GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0