martina/vad skulle vi annars göra

tööört det var här då! AJA

Idag har jag spenderat dagen med att gå runt på stan med jennifer och frida, hittade lite smått och gott på hm och blev även medlem och fick 10% på hela köpet (big woho..) menmen, lönar sig säkert någon gång i livet! Och kvällen ägnade jag åt att se på film med niklas, så en relativt bra dag måste jag ju ändå säga. Och som pricken över i fick jag och jennifer varsin present av mamma som gjorde mig väldigt glad! Visar imorgon, för nu är det dags att sova. Ska upp rätt tidigt för att göra ett riktigt försök till att hitta ett par nya gympadojjor eftersom att mina valt att gå i två delar! BLIR NOG AWESOME godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0