martina/snart så

jag ber dig.

Idag har jag vaknat hos niklas, men när det väl blev dags att gå upp så var han ju inte kvar, eftersom att han farit iväg till skolan! Kändes lite konstigt, nästan som att jag var en inbrottstjuv, men jag stal inget, så höll inte riktigt kriterierna. Sedan har jag varit ute på en promenad, det är egentligen riktigt fint väder, men rätt vad det är så sveper en hård vind förbi, ibland väldigt länge, och det svider så in i helvete om kinderna och skriker i öronen. Men nu är den över och självklart fryser jag, så jag ska nog ta en dusch, bara för att, det är så jävla skönt!

En vacker dag, snart, så ska jag försöka sätta in mer bilder, har blivit lite sämre på det där igen. Men det är nog mest för att det inte händer så himla mycket den här veckan, slapparvecka skulle man nog kunna säga! Hoppas såklart att få jobba nått också, vill, vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0