martina/no image

Äntligen fredag?

Nja måste ju säga att den här veckan inte har varit så mycket att hurra för. Legat sjuk tre-fyra dagar utan nästan någon som helst ansträngning, inte rört på mig eller hittat på något alls i princip. Bara igår då jag fick umgås med finaste, se på film och käka en massa popcorn! Men jag känner mig åtminstone piggare nu, kan inte säga att jag är hunda, absolut inte. Men tillräckligt för att orka jobba imorgon i alla fall! Sen har jag fått lite tider i april REDAN, vilket känns jättebra! Då är det bara denna kassa månad som jag får stå ut med helt enkelt. NÄ nu vill jag bara bli helt frisk och komma igång med träning och allt sådant igen. Ikväll blir det bara lungt, tänkte kanske hänga på jennis och jennifer lite, men ska ju trots allt upp klockan fem imorgon. Plus att jag måste ställa mig och laga någon slags lunch att ta med mig imorgon. Jaja, det blir nog bra. Speciellt eftersom att jag har något att se fram emot efter jobbet imorgon! Tjejmiddag och helkväll med mina favoriter, kan nog inte bli så mycket bättre!

Och inga bilder heller... Som sagt, en vacker dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0