martina/kan man stå emot

oJJJJ, vilken sleeeten dag.

Sov tre timmar, vaknar av klockan och känner hur det värker i magen, känner mig illamående, tar mig ändå upp, får tillslut i mig lite fil och flingor, mår lika dåligt, funderar på att inte fara på jobbet, far ändå, går från vasaplan, väntar tjugo minuter för att inse att personen jag ska jobba med redan är i byggnaden, blir lite sen på instämplingen, fan. Jobbar, mår bättre, äter hyffsat äcklig lunch för tjugofem kronor, jobbar lite till, blir hämtat av jennis, tar en efterlängtad dusch, snart middag!

Ungefär så har min dag sett ut, vet inte riktigt vad jag ska säga, känner mig inte på topp, varken fysiskt eller psykiskt. Men ikväll ska jag åtminstone få göra det enda jag vill göra ikväll, träffa niklas.

OCH TACK FÖR IGÅR TJEJER, även om det kanske inte riktigt blev som det var tänkt så har jag alltid trevligt med er. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0