martina/jag ska lära mig att förstå

vill skriva nått vettigt, som vanligt, men det slutar alltid på samma sätt, i någon kladd text som ingen orkar läsa. Så tänkte bara säga att just nu, idag, känner jag störst kärlek till min kära syster och min kära pojkvän. Och lite tacksamhet till en bloggare som skriver så fantastiskt bra att man börjar undra varför man inte bara förstod att det är som hon skriver, innan man läste det. Svårt att förklara, men livet klarnar som lite och allt känns inte lika tungt när man läst det hon skrivit. Till en början var jag väldigt tvek på vad jag tyckte, men ja, nu vet jag.

ändrade planer ikväll och jag sover över hos niklas, det känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0