martina/då jag tänkte för mycket igen

Jag vet inte riktigt vad som är felet för mig. Ena stunden så inser jag att jag egentligen borde vara väldigt glad, vilket jag är, när jag tänker på det. Jag har det mesta jag vill ha, min underbara familj, mina fina kompisar och min fantastiska pojkvän, samt en gnutta av jobb i alla fall, vilket ger mig en hyffsad ekonomi och lite sparpengar inför framtiden. Men trots detta så mår jag dåligt stup i kvarten, för att jag tänker alldeles för mycket, på fel sätt. Och självklart ska jag försöka tänka positivt istället, problemet är ju bara att det är mycket lättare sagt än gjort! MEN JAG SKA.

Nu ska jag ta min snoriga näsa och tunga huvud till sängen och tänka att, morgondagen säkert blir en underbar dag! GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0