jennifer/sista familjen annorlunda

Alltså jag är ju sån som gillar att läsa och se saker om unga mammor/familjer osv. av någon konstig anledning så jag älskar såklart Familjen Annorlunda, det är så mysigt att se på tycker jag. Idag var det sista avsnittet och jag kan ju inte säga annat än att det är lite tråkigt, bara typ 10 avsnitt, kändes lite lite? Men så är det, lär ju kommer en ny säsong, hoppas jag. Känner mig som en extrem nörd men.

Tur att jag har någon som delar mitt nördiga intresse.
Älsklingsjulle.

julia säger:
hej

jennis - säger:

hej

är du vaken nu?

julia säger:

 misa du familjenanulunda?
                                                                            cool_girl_8 ♥

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Du har en till nörd här! Tråkigt att det var sista avsnittet..

2010-03-16 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0