jennifer/ottan

I morse gick jag upp tjugo över sex, tjugo över sex?! Ja ungefär lika tungt som det låter, men min finaste syster hade bakat scones till mig och lillebror. Så fint och riktigt gott, aldrig ätit det förut. När jag kom hem efter två timmars seminarium så var jag tvungen att vila lite. Sedan pluggade jag, duktig som jag är. Jag bakade också, och hjälpte till att hänga tvätt, och dammsugade mitt rum och tränade. Nu tycker jag att jag förtjänar en guldstjärna, eller kanske två. Vilade förövrigt igen innan middagen, 80+ varning på mig.

Ikväll ska jag, Martina och Jennifer besöka Maxi.
Ska köpa mitt helgmys, mmh.

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
could it be worse?
coldplay-fix you

          Älskade lagtext...
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0