jennifer/just like that

Idag har jag varit ute och gått, lekt runt på stan en sväng, suttit och pluggat på Waynes med Frida och firat lillebror. Ska snart göra ett ryck och plugga lite till, inte så mycket kvar innan jag ger mig för idag som tur är. Jag borde förövrigt inte få vara på stan, över huvudtaget. Jag blir helt till mig när jag ser rea, det är typ det bästa jag vet. Att hitta plagg som är nedsatta till under halva ursprungliga priset är typ heaven för mig, får någon kick av det tror jag. Idag fick en lila skönhet följa med mig hem, 49:- P E R F E C T !

Måste bara tillägga att H&M´s nagellack är bland dom bättre som jag provat, sitter som superlim typ, perf.

39 kr / st om jag inte minns fel, grymt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0