jennifer/jo, jag lever

Jag lever, tro det eller ej. Jag är trasig och rätt slut så därför har jag ingen större lust eller ork att skriva någonting. Men någon gång då och då så lyckas jag skrapa ihop ett inlägg, det blir nog bättre med tiden, hoppas jag. Idag har jag, Martina och Lilljulle haft en riktig syster-dag. Vi åkte ner på stan, kikade runt och avslutade dagen med en middag på frasses (första gången på tre veckor, stort för att vara jag), riktigt mysigt.

Just nu ser jag på Desperate H.
Rätt trött, ska nog snart sova..

I still need you
I still care about you.

                                                               Two people, one soul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0