jennifer/Byte

Idag åkte jag och mina syskon från pappa till mamma. Det är en invand procedur så det är inte så ansträngande, men för någon som inte är van skulle det nog vara rätt påfrestande. Packa ner ungefär hela livet, packa upp det, packa ner det två veckor senare och så håller det på. Men som sagt, man lär sig. Idag hade jag inte seminarium förrän klockan 13:00 så jag fick (äntligen!!) sova ut en aning. När jag kom hem var jag trött som vanligt, men jag kämpade och höll mig vaken. Ikväll har jag pluggat i tre timmar, såhär mina kvällar kommer se ut nu framöver? Inte särskilt imponerande, nästan lite sorgligt faktiskt..

Nu ska jag belöna mig själv med lite kvällsfika och Desperate H.
Sovgott.

                            - Vart du än befinner dig, har du en famn för mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0