martina/vi hoppas

But there's someone who's torn it apart.

Ännu en dag med blandade känslor, jag försöker att bara vara glad och positiv men det hela resulterar ändå i att jag blir nervös och får en stor klump i magen. Värsta klumpen, den som jag hatar mest av allt. Den förstör så mycket som egentligen inte är något att bry sig om, det är det som gör det så otroligt störande.

Fick i alla fall besked idag, att jag ska på en arbetsintervju! Haha, jag tror aldrig att jag kommer vara så nervös som jag kommer att vara dagen innan, lär ju inte sova många timmar den natten. Men men, allt man kan göra är att vara sig själv och hoppas på det bästa så får vi se vart det leder någonstans! Antingen till nått bra eller så leder det ingenstans.


lite såhär känner jag mig! sen vill inte mitt hår samarbeta idag, lyckat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0