martina/tomorrow it is

står och stryker blusar till imorgon! Lite småknepigt då man måste ha så pass låg värme, men det gick ganska så bra till slut endå! Nu har vi varit och "storhandlat" på Maxi och allt är väl fixat till imorgon! Är hur taggad som helst men ska försöka hålla det nere lite så att man inte blir besviken eller nått.

Desutom gjorde jag en god gärning idag då jag hjälpa några att backa ut på parkering genom att flytta på några kundvagnar, fick som inget tack för det men innerst inne så tror jag att de blev glada! Annars hade de ju inte tagit sig ut!


Kommentarer
Postat av: P

Jag känner samma sak! Men jag tror inte jag kommer bli besviken!

2010-01-15 @ 00:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0