Otroligt

Att känna sig otillräcklig är en otroligt obehaglig känsla, och det är precis så jag känner. Jag räcker inte till, jag är inte bra/snygg/snäll/klok/engagerad/osv nog. Det räcker inte enda fram, oavsett hur mycket energi jag lägger ner så når jag aldrig hela vägen fram. Vad gör jag fel? Kan du inte bara stanna upp någon sekund och tänka; hon kanske försöker? Hon kanske inte menar något illa med det där? Det här kanske är hennes sätt att visa omtanke? Är det helt omöjligt för dig att göra? Jag försöker, jag kämpar, för jag har lärt mig att man ska kämpa och stå fast vid vad man tror på. Och jag tror på dig, det gör jag. Det börjar bara bli väldigt tungt, så snälla, för min skull, tänk efter en extra gång innan...

för det gör ont, det är klart att det gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0