jennifer/NYÅRSAFTON

Ja, nu har ju redan Martina (som vanligt..) bildbombat från igår, men jag skiter i det och slänger in några bilder från förfesten, riktigt trevligt hade vi! Jag är nöjd över min nyårsafton. När den innehåller pappas otroligt goda middag så kan den ju inte bli annat än bra. Det enda negativa är väl att det var ett helvetesväder och att vi inte såg fyverkerierna så bra pga alla hus.. Men i övrigt så var det kanon!

Mitt år har varit upp och ner, som det oftast är. Men i det stora hela så är jag otroligt nöjd. Jag tog ju trots allt studenten och det är bland det bästa och största jag någonsin gjort. 2010 ska bli ännu bättre!

        

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0