martina/let it feel

RASTLÖS, det är vad jag blir av sånna här dagar! Inte alls nå kul. Men har i alla fall skottat, det var duktigt av mig tycker jag, inte för att det lär spela någon roll då det är sånt här väder men...





Köpte mig en ko häromdagen, som ska förvara mina pengar, den går inte att öppna! Så när det är kris får jag helt enkelt lov att konservöppna den. Kul idé tyckte jag och pungade ut 19 kr för den! Mina favoritnagellack för tillfället, måste dock säga att hm's egna nagellack faktiskt satt tusen gånger bättre än depends, så kanske är det värt att lägga ut en tjuga mer för att få lite mer och lite bättre nagellack.


Kommentarer
Postat av: Pia

sv: de är lätt värt de :D den är så himla bra! känns mer som en biofilm än hemmafilm så passa på medans den fortfarande går! :)

2010-01-27 @ 17:05:53
URL: http://pisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0