hotdog

Imorse blev det riktigt jobbigt, började klockan sju och tittade busstiderna igår. Tror ni att jag kommer ihåg att det är lördag? Nej. så där står jag och väntar på bussen som aldrig kommer, väcker pappa för att få skjuts, tyvärr så startar ju inte bilen! min första tanke var då att börja promenera, men smart som jag var så kom jag på att bussen gick, även fast jag skulle komma lite senare/dock inte lika sent som om jag hade gått... Men det sög lite i alla fall, man känner sig rätt dålig när man inte ens kan komma i tid. Får göra det bättre imorgon helt enkelt! Vakande förövrigt där vid fyra av att en viss person snarkade och så kunde jag knappt somna om. Men sånt är livet.

Nu är jag hemma på lunch och har ätit varmkorv! Blev plötsligt sådär sjukt sugen när jag stod och packade upp just varmkorv. Ah det var inte EXAKT lika gott som jag hade förväntat mig, men det dög helt klart!


Denna korv är från i somras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0