Det stavas b e s v i k e n

Jag mår inte så bra, tack som frågar! Eller juste..

Jag går igenom en otroligt jobbig period just nu, då man behöver stöd och lyssnande som mest. Jag vet inte om det är så att folk tänker olika, men jag tänker iallafall så att om någon mår dåligt, då frågar man hur den mår, lyssnar och bryr sig, eller? Kanske jag som fått det hela om bakfoten? Jaja, nu är det så det är. Får leva med det helt enkelt, tur att jag är bra på att hantera saker på egen hand. Grejen är det det är något folk inte vet om, utan kanske bara antar? Ja jag vet inte, jag känner mig bara besviken..

Tur att jag har mina vänner, på skiva.
Tur att jag har min ögonmask, som håller borta alla jobba tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0