älskade, älskade du

Avskrivning.

- Jobbade igår, blev otroligt glad över att få jobba med rebecka då jag föredrar att jobba med de i min egen ålder (har dock ingenting alls emot de andra på jobbet, alla är mycket fina människor!) Men ändå.
- Åt som sagt den dyraste men godaste frukosten idag, Ciabatta bröd med skagenröra (vattnas i munnen..)
- Trots en emotial dag har jag lyckat komma i underfund med mig själv vilket känns otroligt skönt!
- Ikväll bär det av till ersboda för häng med mina J's!
- Imorgon blir det kanske simning för hela slanten (ja det är ju faktiskt inte billigt...)
- Och så taggar jag såklart spel på kvällen med massa goa tjejer!


Phewww.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0