martina/LML

ojshit. Kändes hårt att gå upp klockan sex idag då jag av någon anledning läste helt fel i min almenacka! Men skulle i och för sig följa med Niklas en bit på hans första dag som studerande! Och så fick jag gjort det jag skulle också, så nu känns det rätt bra. Nog för att mitt öde ligger i händerna på andras välmående, men det är i vilket fall bättre än att jag ska må dåligt av att bli halvförnedrad tycker då jag.

Så nu är klockan bara tio över nio och jag har ingen aning om vad jag ska göra av denna måndag. Kanske gå ut och gå i det mysiga vädret?/njaaa inte så mysigt då, kanske städa? Kanske sova? Kanske bara sitta och stirra i väggen?

love my life



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0