martina/för att

Mysig kväll ikväll, jag, jennifer  och frida har suttit på mitt rum och pratat! Skönt att man kan göra i princip ingenting och ändå ha roligt.

Har förövrigt hittat en utbildning som jag är sugen på, 80 veckor lång är det, ca 2 år! Det känns ganska lagom ändå, när det blir uppåt fyra så tycker jag nästan att det är lite väl länge. Nu vet jag ju inte till hundra procent att det är det här jag vill göra. Men det känns då så! Det blir helt enkelt till att fundera lite till, som vanligt.

Nu är jag så trött att jag håller på att somna sittandes. Imorgon blir nog en bra dag! Är lite nervös men har bestämt mig för att det absolut inte är värt det. Det funkar helt enkelt inte såhär. Nej, godnatt.





Fina jennifer och paulina i lördags!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0