just let it be

Idag är en riktig FML dag, hatar dessa dagar, men sanningen är att de verkar alltid komma en viss tid på månaden. Så kan ju ha sina anledningar! Tur att jag bland annat har världens finaste pojkvän som kan få mig på bättre tankar. Hela den här veckan gör mig nervös, eller i alla fall fram till på torsdag, jag vet att jag inte behöver oroa mig så jävla mycket som jag gör men det är bara det att det är så svårt att låta bli! Detta är ju bara ännu en egentligen inte så otroligt viktig sak som kan göra mitt liv lite bättre, så varför oroa sig? Blir det inte av så kommer det nya chanser i livet, så enkelt är det. Försöker använda mig av mitt "allt löser sig" tänk som jag nämde tidigare! Schizo, det är vad jag är. VILL JU EGENTLIGEN BARA VARA POSITIV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0