jennifer/skoj

Igår hade jag en trevlig kväll med mina finaste tjejer! Det känns dock så här i efterhand kanske LITE onödigt att lägga 80 kr på att gå ut när det enda man gör är att prata med varanda (inte för att det är negativt på något sätt) för då skulle man lika gärna kunna stanna på förfesten och umgås istället. Men jaja, det var väldigt roligt iallafall och jag är nöjd.

Nu på för/eftermiddagen så har jag varit ute och gått  med mamma i 40 min(!!) det var rätt kallt kan jag säga. Sen har jag ätit lunch och dammsugit mitt rum, duktig. Nu väntar jag på att duschen ska bli ledig så att jag kan börja fixa i ordning mig inför kvällen, födelsedagspresent-middag + bowling, skulle inte kunna bli bättre.

Det här är inte lätt inte, huvudet nästan exploderar..
Du finns överallt runt mig.

Jag vill köpa ett nytt fotoalbum så jag kan fortsätta limma in mina bilder, så mysigt.

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0