jennifer/perfect night

Åh vilken otroligt trevlig kväll jag har haft! Först så åt vi kalasgod tacomiddag hos Emma och Paulina på Ålidhem, jättemysigt. Och sen så for vi till bowlinghallen och hann spela två gånger, och jag vann båda, ojoj. Kanske borde satsa på en karriär som bowlingspelare, skulle nog vara relativt långtråkigt skulle jag tro. Det var verkligen tur att vi fick låna bilen, för satan i helvete så kallt det är ute, det känns ungefär som att huden ska ramla av ansiktet när man varit ute längre än tre minuter, hemskt är det. Här är lite bilder från ikväll och ja jag vet att bilden på Matilda ser ut som lokasmygreklam typ, till mitt försvar så är det faktiskt fotografen i familjen som stod för den bilden.

Jag hade iallafall en otroligt mysig kväll, tack tjejer!!
Dags för sängen nu alltså, godnatt.

         
           
         
          
B O W L I N G
         
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0