jennifer/minus 17

Idag fick jag verkligen sova ut, väldigt behövligt. Jag gick upp vid 12, sen försökte jag och Martina fota lite men det gick sådär med tanke på det starka solskenet. Efter det så klädde vi på oss en massa och vandrade ner till stan. Jag hade tänkt att köpa ett nytt fotoalbum så att jag kan börja limma in mina utskrivna bilder, men då var det slut på fotopapper så då avvaktade jag helt enkelt. Jag hittade däremot en finfin kavaj på bikbok för bara 199 kr(!!) helt sjukt bra pris om ni frågar mig. Lite längre är den, perfekt. Sedan köpte jag en långärmad tröja med knappar längs ryggen, i brunt. Lite ovanlig färg för att vara jag, men roligare så.

(Väldigt svår att fånga på bild, ja. Men den är fin!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0