jennifer/djupsnö

Jag kan säga såhär, att gå 50 min på vägar som inte är plogade är kanske det värsta du kan göra, jag rekommenderar det inte. Med Melissa Horn i öronen så var det i allafall genomförbart, men det var knappt. Huvva så jobbigt det var! Detta sysselsatte jag mig med tidigare idag, inte nyss som det kanske lät.

Ikväll har jag varit hos bästa Matilda och sett på Johan Falk och ätit lördagsmys, kanontrevligt som vanligt. Jag måste dock erkänna att onyttigheter inte alls tilltalar mig lika mycket nu när jag har dragit ner på det, lite sorgligt kan tyckas, när man väl unnar sig så vill man ju att det ska vara otroligt gott, men nja. Matilda försökte hjälpa mig lite med mina livsproblem, inte lätt att vara jag. Tur att någon orkar lyssna iallafall, haha!

Näe nu är det dags att sova, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0