martina/du vet att jag finns

Jag dog inte och ingen kom till skada!

Hann nog aldrig ens bli så nervös som jag trodde att jag skulle bli idag. Det gick som bra, fort och ah, det flöt på! Nu hoppas man ju bara på det bästa, att jag får jobbet alltså. Det skulle sitta så otroligt fint just nu, det är ju verkligen något som jag vill hålla på med! Och i allmänhet verkar ju personerna jag i så fall skulle jobba med väldigt trevliga! Vilket alltid är viktigt, enligt mig i alla fall. Men nu är det gjort och det känns så skönt, nu taggar jag en kanon helg och som sagt, hoppas på det bästa.

Dagen känns verkligen jättelång, gick upp tjugo över sex och nu är klockan bara tre! Sjukt. Har i alla fall hängt på stan med Emma och Jennis efter intervjun och varit duktig och hållt mig ifrån shopping. Nu måste jag verkligen tygla mig själv. Ikväll blir det Johan Falk med Matilda och Jennifer!! GAH JAG HOPPAS ATT DEN HÄR TAGGEN JAG KÄNNER HÅLLER SIG FÖREVIGT (man får väl önska?)


haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0