martina/du borde veta

Idag älskar jag att det är söndag! Har haft en såndär söndag, som är precis som den ska vara. Sovit lite längre än vad jag hade tänkt, bara suttit och gjort mest ingenting lite längre än vad jag borde, gått en längre promenad än vad jag hade planerat med en syster som jag älskar så mycket och så har dagen bara flytit på ungefär så. Och nyss svängde jag förbi min kära pojkvän med punkteringsmaterial och kökssaxen i högsta hugg för att ta bort några cm på hans nu så långa hår! Men jag är så feg, vågar inte ta lite mycket som han vill att jag ska ta. Men kanske senare!


På den här tiden hade han ganska just snaggat sig, syns ju inte men. Har tipsat om kepsen, den tycker jag han passar i, oavsett längd på håret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0