martina/bra dag, eller hur

Torsdag idag, eller rättare sagt den femtonde idag vilket stavas l-ö-n! Och sol på det, typ vad är det nu, fjärde eller femte dagen i dag? Kunde väl inte börja så mycket bättre. Bestämde mig även för att ta mig i kragen och faktiskt kliva upp när jag vaknade före klockan, sedär.

Dagens planer är att besöka stan med Jennifer, Matilda och Emma! Det ska fixas ett nytt leg till mig själv, ett nytt bankkort till Matilda och så tror jag att det blir lite shopping på det. BRA. (kanske en glass också, vem vet?)

Men first things first, har ju fått städuppgifter hemma, inte att glömma va.


Kommentarer
Postat av: Amy

SNYGGING

2010-04-15 @ 19:32:30
URL: http://ahok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0