martina/better keep on walking

Klart det tog emot att gå upp, men det gör det ju nästan alltid. Däremot kändes det tusen gånger bättre än vanligt och jag känner mig så mycket piggare än vad jag brukar! I vanliga fall brukar jag sitta på en buss på, redan påväg. Men idag sitter jag i köket och äter min frukost, mycket bättre känsla.

Dagens att se fram emot:

-Jobba! (tro det eller ej)
-Äta god middag med underbar familj!
-Förhoppningsvis se på WILD KIDS med mitt favvokid plus spela dataspel!



Kommentarer
Postat av: helan

är SÅÅÅ aviss att du får wild kids ikv.. pappa har sin 50års fest så jag missar premiären. tell me ifi ts GOOD!! :D

2010-04-10 @ 11:22:23
URL: http://hforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0