SO WHAT IF IT HURTS ME?

Har just bakat färdigt, och det tog i princip två timmar. Det är ändå sjukt, då hinner man inte så mycket annat helt enkelt.. Men sånt är livet!

Imorgon är dagen d, troligtvis, jag och jennis ska fara och se om vi kan vaccinera oss! ShIT, jag var först helt emot det, men allt efter som så har jag ändrat mig mer och mer, och nu tror jag att det är dags att ta steget över sträcket... Är sjukt nervös, SO WHAT IF IT HURTS ME? Vad ska jag göra då? Är sådär extremt nojjig och hypokondrisk så jag tror ju att jag ska dö eller få någon allvarlig sjukdom, samtidigt som jag tror att jag kommer dö om jag väl får influensan.. Och ja, ska jag måsta välja så blir det ändå alternativ A. OCH HOPPAS SJÄLVKLART PÅ DET BÄSTA.

målade detta i lördags, men så blev jag less, så det fick åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0