Så mycket tid

Igår kväll så gick jag och la mig strax efter tolv med tanke på att jag skulle upp vid sju men givetvis så somnade jag inte förrän tre timmar senare.. Lyckligtvis var jag faktiskt rätt pigg i morse när jag skulle upp. Att sitta på Arbetsförmedlingen är väl kanske inte det bästa jag vet, men måste man så måste man, så det var vad jag gjorde. Trevligt att jag får vänta i ytterligare en och en halv månad innan jag får dom där satans pengarna, men finns inget att göra. Efter mötet så gick jag hem, det tog en timme och tio minuter, när jag kom hem gjorde jag gröt. Jag känner mig riktigt duktig. Så där ser man vad mycket man hinner med om man går upp i tid. Jag brukar sitta helt nyvaken och skriva vid den här tiden annars, nu har jag hunnit jättemycket, kanske dags att tänka om..

NU: Slapp se på Friends!
SNART: Killer-passet
SENARE: Who knows

      Walking..
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0