Perfect night

Ikväll umgicks jag som sagt med Frida, lika trevligt som alltid. Vi tog bl.a en glass på frasses med lakrits strössel, mumma säger jag bara. Vi hade tänkt gå hem från stan men det regnade OCH blåste så det blev inget av. Nu har jag precis slagit in alla helt färdiga julklappar, dem som är kvar måste slipas lite på. Det ser så himla mysigt ut med julklappar, det är ju dock en hel del dagar kvar, men ändå.

Nu tänkte jag gå och göra lite mackor, se färdigt på sista avsnittet av vänner och sedan försöka sova. Det låter som en kanonplan tycker jag. Förövrigt så går det inte riktigt bra för mig, jag skulle nämligen ta kort på Frida ikväll för att ha någonting att visa, sen tog jag upp kameran, tog ingen bild och glömde den hos henne. DUKTIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0