martina/onsdag


nu börjar kylan komma.

SÅDÄRJA

Nu är tandläkaren avklarad och för första gången som jag kan minnas så hade jag faktiskt inget hål, bara två på gång så att säga.. Saker som är jobbigt när man är hos tandläkaren:

-först får man träffa en sköterska och man sitter i princip och tittar in i väggen för att man inte vet vad man ska säga (dock hade jag en riktigt trevlig en som faktiskt kom på några samtalsämnen, det var ju skönt!)
-röntga tänderna, man får in nå skit i käften som man måste bita ihop på och så gör det såå ont, men man kan ju inte gärna börja gråta..
-väntan på den stora frågan, hade jag något hål eller ej?

Men annars tycker jag inte att det är så hemskt faktiskt. Det är desto jobbigare att gå från stan i denna kyla, som tur är så kunde jag byta från mina tunna tygskor till mina vinterskor hemma hos mamma. Då slapp jag frysa som fötterna i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0