Huvudet, igen

Idag har jag varit frånvarande, men det har sina förklaringar. Bland annat så lider jag av världens huvudvärk, ja igen.. Sen så har jag känt lika mycket för livet som jag gör för typ en tunna bajs. Så därför har jag inte orkat göra något annat än att se på två och en halv män, hela dagen. Jag gick upp klockan två och det är det enda jag gjort idag, och varit ute och gått en sväng iofs.

Jag har också hunnit se en film, Helens små underverk på nian, riktigt mysig. Nu hade jag tänkt se nya Wallander men huvudvärken sätter stopp, ska istället se desperate H. och kanske några två och en halv män. Lär bli längre än filmen, men ska man se Wallander så ska man fan vara 100 % i skallen, så det så.

G O D N A T T !

      Här är jag i min bästa hårfärg och med min bästa person.
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0