Ensam mamma söker

Sådär, nu har mammorna äntligen gjort sina val och jag måste säga att jag tycker att dem gjorde bra val allihopa. Jag tycker det är grymt av Madelene att inte välja någon, att hon tar Olivia i första hand och inte försöker satsa på något som inte känns helt rätt. Riktigt bra gjort. Jag försöker nu, som säkerligen några tusen till, att kika på extraavsnittet på tv3:s hemsida. Men den verkar vara överbelastad just nu så jag får helt enkelt vänta, men den som väntar på något gott..

Jag har länge känt att det här med klockor inte riktigt är min grej. Men nu känner jag mig naken om jag inte har en klocka kring handleden, det är väl troligtvis en vanesak som med mycket annat. Jag äger för tillfället tre stycken, just nu har jag fastnat för den här gobiten, mums.

UR&PENN 150 :-

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0