Alltså helt otroligt

Jag tycker verkligen om att titta på Idol, det är så sjukt underbart att se och lyssna på människor som verkligen brinner för det dem gör. Jag måste säga att jag är lite avundsjuk, jag har inte riktigt hittat det jag brinner för ännu, men det kommer förhoppningsvis med tiden. Jag tycker hur som helst att Tove var grym ikväll, som alltid, och nej det är inte bara för att hon kommer från Umeå! Men alla är bra så ikväll tyckte jag inte att någon skulle ha åkt ut faktiskt, men det är ju så det fungerar.

Efter Idol snabbpyntade jag i mitt rum, satte upp stjärna, glitter, ljuslykta och sådär.
M Y S I G T !

(Jag har ju inga bilder eftersom kameran befinner sig någon helt annanstans)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0