when you say nothing at all

Känner mig rätt tööör i huvudet idag faktiskt. För mycket att tänka på på en och samma dag antar jag!
Känner mig i alla fall även riktigt snäll som gav både mamma o pappa en liten julbonus på dsk "hyran"!
Känner mig lite lessen för att det inte blev nå frida ikväll! Men troligtvis Wallander istället! 
Känner mig nervös för att jag inte vet hur helgen blir pga omständigheterna på fridas jobb, haha!
Känner mig sjukt taggad att gå på bio med niklas och se avatar på fredag!
Känner mig även taggad på att ha en jäkulst bra helg om det bara blir som vi har planerat!
Känner mig, taggad blandat med stressad och nervös över allt jobb som står på listan nästa veck!
Känner mig rätt nöjd över mina inköp (igen) och tror att det är farligt för mig att hålla i pengar!
Känner mig otroligt glad över snön som har kommit och som FÖRHOPPNINGSvis ligget kvar till julafton!


 OCH I ÖVRIGT KÄNNER JAG MIG RÄTT FUCKING GLAD! 


Idag när jag var påväg hem, mysigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0