stoppa mig

Det här med att kliva upp vid nio på vardagarna är något som jag faktiskt känner riktigt bra för! Dagen blir som längre och man hinner med ganska så mycket mer. Ett tips till alla er andra arbetslösa..Dock inte lika kul när man vaknar innan klockan och så hoppas man ju självklart på att få sova åtminstone ett litet tag till och så är det tre minuter kvar... Ingen höjdare!

Annars så ska jag bara fastställa en sak- jag hatar att frysa!
Helt ärligt så är det bland det värsta jag vet. Det gör som ont i hela mig när jag fryser ordentligt, obehagligt.

IDAG är det bak som står på schemat. Jag har startat igång med brödbak redan och senare blir det lite lussebullar och pepparkakor. Ändå lite julstämning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0