like no other

Iho, igår var en jättebra dag! Jag jobbade på morgonen/dagen, sen där vid tre kom jag hem och tog mig en efterlängtad dusch och sedan blev det julbord, mycket mycket gott! Och sedan umgicks vi, alltid lika trevligt med mina underbara människor och sedan hade vi julklappsutdelning med lite rim och så! Är hur nöjd som helt med mina julklappar och minst lika nöjd med det jag gav bort! Har som insett hur mycket roligare det är att ge än att få, det är bara så. Fick mig i alla fall lite pengar, presentkort på h&m och hemtex, en fin silverring, cover all mix (!!), mascara, ett fotoalbum som var helt underbart fint, fransk manikyr, en plånbok som jag älskar och ja, det var väl ungefär det! Och med tanke på att vi hade sagt att vi inte skulle köpa så mycket julklappar till varandra i år så måste jag säga att jag är mer än nöjd i alla fall.

Det enda som suger är att jag är sjuk fortfarande. Plus det.






♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0