Keep on walking

Ja som sagt, rätt ojämn här var det ja. Men äh! Idag har jag vandrat runt på stan med Martina och Jennifer och kikat på allt möjligt som jag absolut inte har råd att köpa, att gå på stan utan pengar är ungefär lika roligt som att äta korv till middag, resten av livet.. Jaja, fina saker finns det iallafall. Min vinterjacka har förövrigt gått sönder, just my luck, i dragkedjan så den går inte att stänga alls, känns otroligt bra. Så får se om jag ska frysa magen av mig i vinter eller om jag kan trolla med knäna o köpa mig en ny (den jag har är trots allt bara typ två-tre år.....) ja ungefär så ser läget ut, o juste! Jag har huvudvärk ikväll, som typ fyra kvällar tidigare. Så nu har jag klagat färdigt, skoj läsning, bra val du gjorde när du började läsa!

         B U T T E R !
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0