Just like that

Idag har jag varit rätt produktiv. Jag och pappa for och lämnade in min stackars skadade telefon, det gick snabbt! Jag blev dock lite lätt irriterad när mannen vi pratade med sa att sprickan eventuellt skulle bedömmas som ett "skönhetsfel" och isåsfall skulle det inte gå på försäkringen. Snyggt sagt med tanke på att den försäkringen jag köpte skulle "verkligen täcka allt". Men det är ju så dom gör när det gäller elektroniska prylar, tyvärr. Senare så ringde dom turligt nog från försäkringsbolaget och sa att dom skulle skicka en ny telefon till mig (jag hoppas till gudarna att det stämmer också, så att dom inte ringer upp mig och säger "näe förresten, vi gör ingenting du får tillbaka den med en spricka i" men med min tur så vet man aldrig..), men att den modellen jag hade har gått ut ur sortimentet så jag ska få en annan.. Jag hoppas verkligen att den påminner så mycket som möjligt om den jag hade, för jag älskade den, perfektion.. i mobilform.

Hejdå mobilen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0