I'm coming home

Hemma igen efter 10 arbetstimmar, som faktsikt flög förbi ganska snabbt! Det är bland annat det jag tycker är så bra med det här jobbet. Och så lite andra saker till som jag inte orkar gå in på just nu!

Så förutom att det har varit äckligt kallt ute idag och jag fick stå i mer än tio minuter och vänta på bussen så har det varit en ganska så bra dag! Vi även passa på att säga grattis till min baby som nu har läst klart två kurser och lyckades få godkänt i båda! WIeh

Imorgon är det jag och han som far på bio och ser på avatar plus middag! Och på kvällen tror jag det nalkas julgransklädning och jenniferf, inte helt fel det heller ju! 

SNART kommer mer bilder!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0