I know it is true

Min helg har varit fem av fem. Helt klart!

I fredags såg jag en av de bästa filmerna jag någonsin sätt, umgicks med min bästaste niklas, i går var jag på iksu med mina favorit tjejer och körde två träningspass badade bubblade och bastade och på kvällen blev det förfest hos björn med samma tjejer plus robin och anton, hade jätteroligt, for ut och träffade massa folk som man så sällan ser nuförtiden och vissa man ännu mindre pratar med och sist men inte minst så kan jag i slutet av kvällen glädja mig med att komma hem till en pojkvän som jag älskar och som jag kan krypa ner hos och känna att jag just fått det perfekta slutet på en perfekt dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0