jennifer/GOD JUL

Ja, min gårkväll var kanon, som säkerligen många andras. Jag började dagen med ett långt bad, otroligt skönt. Sen öppnade jag en julklapp tillsammans med lillebror (vår tradition att öppna en julklapp på morgonen) och jag fick en jättefint lysande glaskula som man kan hänga i fönstret, svårt att beskriva men jag har velat ha en sån, riktigt fin. Sedan åkte jag o lillebror upp till pappa där julfirandet var i full gång, lillbabe var uppe i varv och rätt var det var så var det julklappsutdelning för deras del. Vi tog med våra julklappar och öppnade dom hos mamma som vi alltid gör. Åkte hem och åt middag, jag måste tyvärr erkänna att julmat inte är det bästa jag vet, men som sagt en gång om året är det okej. (Eller man måste ju äta det som rester typ hela mellandagarna, men jaja!) Robin kom förbi med min julklapp, presentkort på massage, otroligt fint! Jag var inte färdig med hans julklappar (skäms på mig) så han fick bara en av mig så länge. Senare hade vi julklappsutdelning och jag är så himla nöjd, min släkt är otrolig och jag är så himla tacksam. Under kvällen så satt vi och pratade, spelade lite spel och sådär. Kvällen slutade med att älsk kom och hämtade mig, perfekt slut på en perfekt dag!

       

       
       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0