Fuck 2009

smäll.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog studenten, skaffat mig ett extrajobb och säkert något mer

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några jätte speciella löften!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej inte det!

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur är..

5.Vilka länder besökte du?
Stannade kvar i Sverige hela året

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Saknar att ha ett helttidsjobb, eller rättare sagt, mycket pengar!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Inget särskilt datum, bara speciella tillfällen!

8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag har utvecklats socialt

9. Största misstaget?
Har nog inte gjort något stort misstag det här året..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bara förkylningar och annat småskit

11. Bästa köpet?
Min dator!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Säkert kläder eller mat!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket har gjort mig glad i år!

14. Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2009?
Svår! Troligtvis någon Melissa Horn låt.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tror att jag har varit gladare, men stundvis har det varit värre.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit för mig mer av livet

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Samma som förra året, tänkt.

18. Hur tillbringade du julen?
Med mamma, roger, jennis och jocke! Underbar julafton

19. Blev du kär i år?
Blev och blev, men har varit kär hela året! 

20. Favoritprogram på TV?
BIGGEST LOSER!

21. Bästa boken du läste i år?
Tror nästan inte att jag läst någon bok! Ingen
som satt sig på minnet i alla fall.

22. Största musikalista upptäckten?
haha va..

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Det fick jag säkert!

25. Något du önskade dig men inte fick?
En storvinst på triss!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var bara hemma och fikade med släkten detta år!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Pengar?

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Bara gammla vanliga, ungefär..

29. Vad fick dig att må bra?
Människor framförallt.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen vad jag kan komma på!

31. Vem saknade du?
Tror att i det stora hela så har jag saknat Linda mest!

32. De bästa nya människorna du träffade?
Har inte träffat någon ny person iår!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh det gör ONT i hjärtat att vi inte har kunnat ses sedan studenten. eller kunnat?! tagit oss FÖR att ses. bättring 2010! wiho

2009-12-31 @ 16:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0