AVATAR

Denna dagen, ett liv.
Eller något i den stilen.

Har framförallt haft en otroligt bra dag med niklas, som började med mys, sedan bio och en av det bästa filmer jag någonsin sätt! Kan verkligen inte sätta fingret på vad som gjorde den här filmen så bra, men för mig så gick den rakt in, storslagen, eller åtminstone något i den stilen.. Finns väl inte mycket annat att säga än wow. Sedan middag på ett mindre nyttigt ställe, men nog var det gott alltid. Hem och pynta julgranen med familjen, inte helt fel det heller Och så pricken över i:et så har jag haft en myskväll med mina Jennifers!

Fem av fem för den här dagen! Nu ska jag sova och se fram emot en till fem av fem dag som börjar med en överraskning med fridak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0