22:06

Ja, jag och min ojämnhet. Jaja så är det ibland. Igårkväll så var jag hos Robin, vi såg på Family Guy filmen, jag har faktiskt börjat tycka om Family Guy, tro det eller ej. Sedan fick jag ett sms av bästaJ i morse så vi åkte ner på stan och åt lunch och kikade på julklappar! Mysigt. Senare for jag upp till pappa och grattade min finaste lillasyster på 8årsdagen. ♥ Hon är inte så liten längre, hon fick en mobiltelefon i present. Jag glömde dock ta kort, smart av mig. Ikväll åkte jag, Martina och Frida ner på stan en sväng (många affärer hade ju öppet till 21:00 idag!) och köpte present till faster och julklapp till låtsaspappa, tyvärr råkade Martina tappa den i golvet, men jaja..

Nyss slagit in babys julklappar, det är så kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0